středa 13. prosince 2017

Sardinie s dětmi III: Východní pobřeží + SOUTĚŽ o ceny od Almarky, Indulony a Kocostar

Je Vám zima? Tak v tom případě se teď dost možná trochu ohřejete. Dnes Vás vezmu naposledy na Sardinii, kde jsme byli v září a tento poslední díl Vám (a i sobě) trošku dlužím O:-). Proč jsem naši cestu rozdělila na 3 části je jednoduchý. půjčili jsme si tam auto a cestovali po celém ostrově. V prvním díle jsme se tam podívali na západní pobřeží, druhý díl byl z jihu a tento poslední je z východnního pobřeží :-). Tak jdeme na to!

Naposledy jsme naši jízdu končili ve vnitrozemí, v banditském městě zvaném Orgosolo. Odsud jsme se ještě tentýž večer přesunuli do našeho posledního ubytování, malého rodinného hotýlku Barbagia v městečku Dorgali. Objednávali jsme ho docela na poslední chvíli, tak jsme tehdy vzali to, co bylo volné a o to větší bylo překvapení, že to bylo boží! Hotýlek měl asi tak 7 pokojů, byl menší, čistý, útulný a vlastně myslím úplně nový. Majitel byl strašně příjemný, staral se o nás, doporučoval ty nejhezčí pláže a výlety v okolí. Prostě vše, jak má být. A ta jejich restaurace? Bomba! Obvykle moc v hotelech nejíme a hledáme restaurace venku, ale tahle byla suverénně nejlepší, v jaké jsme tu jedli! Opět jsme se přesvědčili, že tady se dobře najíte i v té nejmenší restauraci, vaří z lokálních surovin, vše čerstvé a chutě plné sluníčka. Třeba rajčata u nás prostě nikdy tak dobrý nebudou O:-).

Jediné mínus je okolí hotelu. Ve zkratce, nic tu není :-D. Prostě ani pořádná zeleň. Když jsem chtěla jít běhat, nebylo moc kde, hotýlek je na kopci, a tak jsem musela půl cesty běžet po silnici dolů a druhou půlku se pak šplhat do kopce mezi zahrádkami a místními kozami :-D.

Proč jsme se ubytovali v Dorgali mělo svůj důvod. Původně jsme chtěli bydlet v Cala Gonone, což je městečko na pobřeží, odkud jezdí lodě a kde jsou v okolí ty nejkrásnější pláže. Nepodařilo se nám ale najít nic volného za přijatelnou cenu. Nakonec to vlastně vůbec nevadilo, protože autem jsme tam byli za 15 minut.

První den nám pláž doporučil majitel hotýlku. Nutno říct, že už cesta na pláže tu stojí za to, protože se před Vámi otevírají nádherné scenérie. Pláž se jmenovala tuším Spiagga Osalla, kde ale byly ten den takové vlny, že to bylo skoro na surf :-D. No děti byly nadšený, maminka už míň. Táta s nimi skákal ve vodě a nejednou se jim vlna málem prohnala přes hlavu O:-). Zbytek času jsme sbírali mušličky a pojídali zmrzlinu. Dobrý je, že u většiny pláží tady je vždy nějaký malý stánek s občerstvením a tady se dokonce daly půjčit i slunečníky. My si je nekupovali, ale když jsme to pak spočítali, myslím, že by se nám víc vyplatilo si je tam koupit a na konci tam pak i nechat O:-).

Druhý den přišel na řadu výlet lodí kolem pobřeží Golfo di Orosei. A vlastně to byl i důvod, proč jsme jeli na tohle místo. Nejednou bývá Golfo di Orosei označován za evropský Karibik. Až kýčovitě průzračná voda, bílý písek či kamínky a za vámi dmoucí se skály. Kolem pobřeží navíc řada jeskyněk, jedna z nich se dá i navštívit - Grotte del Bue Marino. My tam ale už nejeli, v jeskyni už jsme byli na východním pobřeží O:-).

Loď si můžete půjčit v Cala Gonene v přístavu a těch půjčoven je tam hned několik! Celodenní půjčovné nás myslím stálo kolem 140 EUR (plus se platí vratná záloha a nafta). Je to teda docela dost, naštěstí nás bylo 6, tak se to vyplatilo líp. Měla jsem trochu strach, že se děti budou bát, ale zbytečně. Nelinka byla nadšená, chtěla neustále řídit a Hugo cestu tam kompletně prospal :-D.

Pláží je tam celá řada, dostali jsme i plánek, ale popravdě jsme byli skoro celý den na jedné jediné - Cala Mariolu. A byla to taková nádhera!! Dokonce taková, že se tak 20m od nás konala ten den i svatba :-D. Bylo to krásné, ale mně osobně by asi vadilo vdávat se ve svatebních šatech a mít všude kolem sebe cizí očumující turisty v plavkách :-D.

Na tu nejkrásnější pláž ze všech - Cala Goloritze jsme se ani nedostali. Totiž, ne ke každé pláži se dá dojet lodí. U většiny můžete dojet ke břehu, vysadit náklad a pak poodjet za bójky a zakotvit loď (to byla Martinova práce). U Cala Goloritze ale nesmíte ani dojet ke břehu, takže jediná možnost je zakotvit a doplavat. No kdysi jsem to těhotná absolvovala na svatební cestě, ale teď s děti jsem tolik odvahy teda neměla :-D.

Na cestě zpět jsme se ještě na chviličku zastavili na Cala Luna, která je známá pro svoje jeskyňky. Bylo to krásný, děti chtěly v jeskyních zůstat, ale místo toho jsme tam nechali jiný, zahrabaný suvenýr O:-). To je tak, když stojíte na pláží v chráněné krajinné oblasti a Vaše dítě zahlásí: "Maminko, kakat!" :-D Takže to je tak jediný, co si z Cala Luna pamatuju :-D.

Po návratu jsme si ještě dali výbornou zmrzku v Cala Gonone a pak šupky dupky zpět na hotýlek.

Druhý den jsme totiž měli náročný program O:-). Děti jsme poprvé nechaly jen s babi a dědou a my se s Martinem vydali na turistiku. Protože být kousek od Su Gorropu, obrovského kaňonu, který je jedním z nejkrásnějších přírodních úkazů na Sardinii a nezajít se tam podívat, to by byl hřích. Ne nadarmo bývá často označován za evropský Gran Canyon :-). Z Dorgali jsme byli autem za cca 30 min na parkovišti.

Dá se tam jít 2 způsoby. Buď zespodu z údolí, kde jdete sice po rovině, ale přes 2 hodiny, nebo shora, kdy jdete kratší dobu, ale zase je cesta náročnější, obzvlášť ta zpáteční (do kopce, do veeelkého kopce :-D). Já si po cestě děkovala, že jsem si obula běžecký tenisky, Martin šel jen v Adidaskách a nebylo to ono. Úplně nejlepší je to opravdu absolvovat v pohorkách!

Když jsme sešli skoro dolů, otevřel se před námi tenhle kouzelný výhled. Ta chaloupka dole je pokladna, kde vybírají vstupné (asi 5 EUR na osobu), zaškolí Vás, kam až můžete jít a kam už ne a jak se chovat (zakázáno je třeba křičet :-D). No a pak se už můžete vydat na cestu. Začíná to tak dost nevinně, ale čím se dostáváte dále, tím je terén horší a složitější, až se nakonec doslova šplháte po obřích kamenech, což už někteří nedali. Martin si musel zout boty i ponožky, protože kameny kloužou a v těch botech už nebyl schopný pokračovat dál. A nebyl jediný!

Na závěr jsme si dali poctivě zaslouženou svačinu, udělali selfíčko a la skejťák a uklízečka :-D a vraceli se zpět, protože nás čekal ještě výstup k parkovišti, což v tom vedru není jen tak. Pokud se do Su Gorropu někdy vydáte, vezměte si s sebou svačinu a pití, dole není nikde možnost žádného občerstvení, zkrátka jen příroda :-).

S dětmi jsme se potkali v Cala Gonone, kde trávily den s babi a dědou. Navštívili místní akvárium a prý to bylo super. Alespoň možnost, kam zajít, když Vám třeba počasí zrovna nepřeje. No a odpoledne strávili všichni na místní městské pláži. Nebyla vůbec špatná, ale oproti tomu, co jsme viděli den předtím slabý odvar O:-).

Navečer jsme pak vyfotili outfit, Hugy to prospal a Nelinka si u toho naštěstí četla vědeckou literaturu (myslím tím tablet :-D). Na jídlo jsme pak zašli do místního vyhlášeného agriturisma Nuraghe Mannu, které nám jako TOP výběr doporučoval náš průvodce Lonely planet. Místo jsme si museli rezervovat myslím telefonicky 2 dny předem. A bylo to zase něco jinýho, trochu jsme si připadali jak na škole v přírodě :-D. Seděli jsme všichni ve velkém sálu a jídlo se nosilo najednou pro všechny. Bylo to ale výborný, jako předkrm různé místní sýry a šunky, pak sardinské národní jídlo - culurgiones (něco jako velké gnocchi s rajčatovou omáčkou), které milujou naše děti a pak tuna masa a zákusek v podobě ravioly z nadýchaného (asi listového) těsta, plněné ricottou. Mňam!!! Odešla jsem o 3kg těžší :-D.

Poslední den jsme se vydali na další místní pláž v přírodní rezervaci Su Barone. Byla hezká, ale popravdě nás to tak úplně nedostalo. Možná to bylo tím, že na nás byla až moc přírodní (na druhé straně tam bylo strašně málo lidí) a postrádali jsme stánek se zmrzlinou :-D. Nebo dost možná tím, že byl už celkem chladný vítr a do vody se nám úplně moc nechtělo..

Následující den byl už tím úplně posledním, který jsme na Sardinii trávili. Vraceli jsme se zpět do Alghera, odkud nám letělo další den brzy ráno letadlo. A protože naši přátelé zase přiletěli a trávili dovolenou na severovýchodě, rozhodli jsme se po cestě do Alghera udělat menší (větší) zajížďku a potkat se s nimi! Byli ubytovaní kousek od Olbie v Capriccioli na pobřeží Costa Smeralda, opět jedno z nejkrásnějších míst tady! Den jsme strávili na pláží Spiaggia del Principe, která byla jednou z nejhezčích, kterou jsme viděli. Severovýchod kolem Porto Cerva  (přístav pro milionářské jachty :-D) je krásný, jen teda asi i o dost dražší.

Sečteno podtrženo, ať se ale na Sardinii vydáte kamkoli, nemůže se stát, že by se Vám tam snad nelíbilo. Je to přenádherný ostrov, který toho má strašně moc, co nabídnout. Průzračnou vodu, bílé pláže, skalnaté hory, jeskyně, kulturní památky (nuraghy, včetně toho, které je na seznamu Unesco), dokonalou domácí kuchyni, ochotné místní, agriturisma se zvířátky.. Prostě ráj! A já věřím, že jsme tady nebyli naposledy :-).

SOUTĚŽ

A teď už tu máme další část naší předvánoční soutěže a dnes je to krásný balíček plný super cen od Almarka.cz, Indulona a Kocostar. Takže o co se jedná?

Lucku dost možná znáte! Má totiž krásný blog Recipe for 30s a je to, stejně jako já, maminka dvou malých dětí. A letos se rozhodla splnit si svůj velký sen a založit eshop! Jmenuje se ALMARKA a je plný těch nejkrásnějších věcí pro děti! Najdete tam nádherné oblečky od Mile, Maybe4baby či Zuppy, dokonalé podkolenky od Moe nebo super prostírání od We might be tiny. A nás moc zaujaly bezva kartáčky a zubní pasty od Jack n´Jill. Pasty jsou přírodní, absolutně bezpečné a s organickými přísadami. Stejně tak kartáčky jsou určeny od prvního zoubku a navíc jsou všechny obaly 100% biologicky rozložitelné, takže šetří i životní prostředí. Prostě win win situace! :-). A abychom nezůstaly jen u zoubků, přihodily jsme s Luckou do balíčku ještě jedny fajnový punčošky od Mile s traky (nebo bez nich, záleží na velikosti). A to se teď v zimě více než hodí. My je milujeme a můžete je vidět na Hugym O:-)!

Přiznám se, že bych vybrala snad úplně všechno! Lucka do toho dala nejen všechnu svoji energii, ale hlavně srdce. A proto vybrala značky, kterým věří a které potěší i nás, maminky!

A co pro Vás s Luckou máme v rámci soutěže?

- zubní pastu Jack n´Jill dle Vašeho výběru
- zubní kartáček Jack n´Jill dle Vašeho výběru
- kelímek na kartáček a pastu Jack n´Jill dle Vašeho výběru
- punčošky od slovenské značky Mile, velikost a barvu dle Vašeho výběru

Ale aby toho nebylo málo, dnes se hraje také o jeden dárkový balíček od Indulony. Indulona je klasika, kterou všichni známe. Prostě ten modrý, levný krém. Tak jsem ho vnímala já O:-). Do té doby, než jsem byla na prvním školení, které pořádali a dozvěděla se víc z úst přední české dermatoložky. Indulona je totiž tak trošku malý zázrak, absolutně univerzální krém, vhodný pro všechny! Nově totiž modrá Indulona Original obstála v přísných testech bezpečnosti a získala tak certifikát pro péči o dětskou pokožku! Neobsahuje žádné konzervační látky a je ideální i pro nejcitlivější typy pokožek. Jedna z testovacích laboratoří ji dokonce zařadila mezi 2% nejkvalitnějších krémů na trhu, které kdy byly testovány! Nově tedy Indulona vstupuje i na trh dětské kosmetiky :-). A já mám pro Vás dárkový set, který obsahuje tělové mléko, krém na ruce a originální univerzální krém :-).

No a aby té hydratace nebylo málo, máme tu i něco pro unavené maminky. Je to sada 5 hydratačních masek od firmy Kocostar. Jedná se o korejské pleťové masky, které zaručují maximální hydrataci a já jen můžu potvrdit, že jsou fakt moc příjemné (vyzkoušeno na mně :-D). A mám tu pro Vás něco na obličej, ruce, vlasy i nožky :-).

Vítěz bere vše :-)

A co pro vítězství musíte udělat?

1. Dát To se mi líbí naší stránce The Hubs na Facebooku (pokud jste tak již dřív neudělali, tak ZDE)
  2. Dát To se mi líbí naší stránce Almarka.cz na Facebooku (pokud jste tak již dřív neudělali, tak ZDE)
  3. Napsat mi do komentářů SEM (v tom případě nezapomeňte připojit svůj mail a jméno, pod kterým nás sledujete na Facebooku!) nebo pod tento soutěžní post na Facebooku: Který zubní kartáček, pastu a kelímek byste si přáli a pak taky jakou barvu a velikost punčošek Mile potřebujete :-).
  4. Kdo bude tento soutěžní post na Facebooku sdílet, toho můžeme zařadit do soutěže hned 2x (POZOR, sdílet musíte veřejně, jinak to neuvidíme :-))!!!
Soutěž končí v neděli 17.12 v 18h, poté vylosujeme výherce a cenu pošleme :-).

Tak držíme palce!!

Lucka + Lucka :-)

SHARE:

43 komentářů

1. Potesila by nas jahodova pasta, kelimek a kartacek s koalou a puncosky velkosti 116, farbu nejaku do ruzova :-)
    Zuzana Šimičáková
    zuzana.simicakova@gmail.com

2. Krásné fotky, jsi kočka! :) Dovolená krásná <3

www.mummysweetbaby.blogspot.cz

3. Paradni soutez! Bydlim na Slovensku a shodou okolnosti Indulonu i puncochy Mile vyrabi v sousednim meste v Hlohovci:-) Pokud by se usmalo stesti tak kartacek i kelimek bych si vybrala s koalou a zubni pastu s prichuti malina. Puncochace fialove vel.110-116. Jinak puncochace moje holky nosi ty stejne jako vyrabi Mile - ja je kupuji primo v miste kde se vyrabi(predtim, nez se tam prisije nasivka Mile:-) a musim rict, ze to jsou nejlepsi puncochace. Sleduji na fb jako lenka polakovicova email lenka.polakovicova7@gmail.com

OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

5. Pro dceru by se mi líbila borůvková pasta a kartáček a kelímek s koalou. A punčošky šedé 92 :)

Katka (Katerina.Horova86@gmail.com)

OdpovědětVymazat
  6. Dekuji za clanek!Sardinie me uz dlouho laka!! A super soutez!hned jsem ho projela a uz mam vyhlidle podkolenky...ne jedny:-)
    Jinak by se nam libil kralici set s jahodovou pastou a sede Mile 110-116. Fb sleduji jako Kateřina Anna Muchka, horakol_volny.cz

7. Pěkné výhry! Líbila by se nám pasta jahodová a kartáček i kelímek s koalkou. Punčošky by byly pěkné růžové 98.
    jana.koloma@email.cz Jana Kolomá

OdpovědětVymazat
  8. Krasna soutěž ;-) nám by se líbila zubní pasta Jahoda a kartáček i kelímek Zajíc, punčošky Tmavozelené velikost 104.
    FB Michaela Kratochvílová, MK.Michaela@seznam.cz

9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, krásné věci. Kelímek a kartáček se zajíčkem, pasta jahodová. U Mile nakupujeme už dlouho a nutně potřebujeme větší cyklaménové bez trakov, vel 110-116 (4-6 let)
    lenka.hoza@seznam.cz FB: Lenka Hozová

11. Boruvkova pasta,kartacek zajic a sede puncochy oriskovo hnede nebo sede :)andreaharhajova@gmail, FB Andrea Harhajová

OdpovědětVymazat
  12. Dobry vecer, nadherna dovolena :). Libila by se nam jahodova pasta a k tomu kartacek a kelimek s koalou. Puncosky 0-6 m v sede nebo hnede barve :)
    Kateřina Bukačová, katerinadvorackova@email.cz

13. :) u holek frci ruzova, takze kartacek i jelimek ruzova koala a boruvkova pasta. A cyklamenove 116-a diky za tip na uzasne puncosky pro mou ekzematicku!
    Na fb sdilim Monika Mikulová vagnerovamonikaz@seznam.cz

OdpovědětVymazat
  14. Skřítce se klube první zub a tak bychom ho čistili kartáčkem se zajíčkem, stejně tak kelímkem se zajíčkem, pastou s příchutí banánů a punčošky by se nám hodily ve velikosti okolo 1,5 roku (absolutně netuším, jaká je to velikost v číslování, ale zkušené mámy jako vy dvě to budete vědět) v šedé barvě.
    BTW článek krásně zahřál v tomhle studeném čase...
    Na FB Píďa Přidalová Kučerová
    Petfruf@gmail.com

OdpovědětVymazat
  15. Zubnú pastu som objavila na Kid.shop.up začiatkom marca a už nepoužívame inú - najviac sa deťom páči čučoriedková. Potešila by nás kefka s pandou a pančušky vo veľkosti 98 vo farbe čokolády :-)

16. Teda! Na věci z Almarky se nemůžu vynadívat! A Lucčin blog sleduji už dlouho, je super. Na Mile frčíme- jsou neznicitelne! Brali by jsme cyklamenovou 104. A kartáček s koalou.
    vejvodova.adela_seznam.cz

OdpovědětVymazat
  17. Juu, bezvadný věci! Kartáček i kelímek se mi líbí se zajíčkem a zubní pastu bych brala třeba banánovou :) punčošky nějakou klučičí barvu ve velikosti 110.
    Jana Meluzínová
    Jana.Meluzinova@centrum

OdpovědětVymazat
  18. Teda to je taková krása, jsem z Almarky nadšená, ráda tam časem nakoupím, moc moc fandím těmto projektům a jsem ráda, že se k nám čím dál více dostávají slovenské značky:)
    Jinak k otázce, zvolila bych zubní kartáček a kelímek s koalou a zubní pastu s příchutí banánu:) Punčošky bych nejspíš vzala ve vel. 98 v šedé barvě.
    Na FB sleduji jako Lenka Fořtová (Cichá) a taky sdílím;)
    lenka.cicha@email.cz

OdpovědětVymazat
  19. Dobrý den, jakýkoli kartáček a pastu. Punčošky v holčičích barvách. Sdílím na FB Lucie Chmielova, witlucie@gmail.com. Přeji Vám hezké vánoce

20. Me by se líbil kartáček i kelímek se zajicem, pasta jahodova.
    Puncosky jsem vybrala sede vel. 98.
    Fb Lenka Kňazovčíková
    lenka.knazovcikova@seznam.cz

OdpovědětVymazat
  21. Opět krasne výhry! Nám by se líbil kartáček a kelímek Koala, zubní pasta banán (mňam) a punčošky cyklamenove s zraky vel. 56-68 pro miminko co se narodí me sestře v lednu. Děkujeme! Tereza Křikavová reza.r@seznam.cz

22. Libila by se mi pasta jahodova,kartacek i kelimek se zajicem a velikost cyklamenovych puncosek prosim 110/116 ;-) (FB Helena Kotrchova) helena.xxxxx@seznam.cz

23. Na kartáček už chvíli koukám. ..brala bych s koalou a malinovou pastu. A co se tyče punčochácu tak 110/116
    Iva Sedláčkova markova.ivca@seznam.cz

24. Prosím pasta jahodová kelímek koalu i kartáčeek a punčochy vel.110-116
    kutrovavendula@seznam.cz

25. Značka Jack n'Jill je skvelá! Potešili by nás tie s koalou a pasta banánová. A pančušky fialové s trakmi veľkosť okolo 86. Na mnohých miestach z blogu sme boli s manzelom, na Cala Gonone sme si požičali nie loďku ale kajaky (ešte bez detí :D) Článok potešil, ďakujem :) Na fb ako Veronika On Nemčeková

OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, já jen ještě pochválím plavky, nádherné a na nádherné postavě ;-) Vybrali bychom koalu na kartáček a kelímek a pastu borůvkovou, punčošky šedé 116 ;-) Sdílím na fb jako Renata Ševčíková (PavlikovaRenata@seznam.cz)

27. Naši princezně už čistíme dva zoubky, ale moc se ji to nelíbí. Tak třeba by to jahudkova pasta a koali kartáček s kelimkem trochu zlepšili! Puncosky by se nám líbily sede nebo růžové ve velikosti 74-80 nebo 86-92. Na fb sleduji jako Lucia Tra Lenuvole, kde soutěž také sdílím! Crazy-lucy@seznam.cz

28. Krásný článek, je to příjemné, se alespoň v myšlenkách na chvíli přenést do tepla :-)
    Pastu bych vybrala borůvkovou, kartáček a kelímek se zajícem a punčocháče šedé, velikost 104.
    Děkuji ;-)
    L.
    johanikova.l@email.cz

OdpovědětVymazat
  29. Děkuji :-) Super inspirace :-) Pasta boruvkova, kelimek a kartacek se zajicem :-) A puncosky tmavě zelené 110/116 :-)
    Fb: Pavla Bratršovská
    E-mail: PajaBratrsovska@seznam.cz

OdpovědětVymazat
  30. Sleduji na FB - Petra Brázdová.
    brazdova.p@seznam.cz
    Vybrala bych si kelímek a kartáček Koala, zubní pastu borůvka, punčošky cyklaménové, velikost 110-116.

OdpovědětVymazat
  31. To je tolik možnosti na vyber �� tak treba pasta borůvka, kartáček a kelímek s koalou a puncosky růžové 92 ❤️
    Na fcb: Klára Kubátová
    klarakocova@seznam.cz

OdpovědětVymazat
  32. Krasna a inspirativna dovolenka... a co sa tyka zubkov tak tuto znacku zboznujem a urcite by som mala zaujem o ruzovu kolekciu a tak isto aj pancusky..co najmensie a dievcenske ;-) Lenka Du lenkadu@centrum.sk

33. Znacku jack&jills zname, kartacky a pasta super, hodil by se kelimek se zajickem a puncosky pro kluka 92/98. lenkahamakova@seznam.cz

34. Lucko, to je super soutěž!
    My bychom brali borůvkovou pastu, ta naše jahodová už nám dochází, a k tomu sadu se zajíčkem...
    No a punčošky třeba šedé, poněvadž ty ještě nemáme, a určitě s tračkami, protože je to super cute, ačkoliv se mi Hugi občas škrtí ��
    B.
    Na FB jako Blanka Vosa Veselá a email ancheblanche@seznam.cz.

OdpovědětVymazat
  35. Ahoj, brala bych sadu se zajícem a jahodovou pastu. Punčošky tmavozelené s traky velikost 6-12 měsíců.
    Post jsem sdílela veřejně na facebooku jako Pína Kocichová
    Email: KocichovaPavlina@seznam.cz

OdpovědětVymazat
  36. Luci, měli jste nádhernou dovolenou!!! Z fotek cisi pohoda a spokojenost :* Určo bych se tam chtěla podívat až Kuba trochu vyroste a bude cestovatel, I na Elbu treba me to laka.
    My jsem pro pastu boruvka- klučíčí modrá :)
    kelíme a kartáček Zajíc
    punčocháčky šedé 98 :*

Těším se na dalsí článek kočko!

jitka.kubic@seznam.cz

OdpovědětVymazat
  37. Ahoj Luci, na ty zuby bychom potřebovali něco extra, je to u nás pořád šílený boj. Pasta by se mi líbila jahodová, kartáček a kelímek asi zajíc, ale obojí je hezké :) Punčochy 104. Dana. email: kristova@post.cz fb: Dana Charvátová

38. kartacek i kelimek se zajicem, pastu boruvkovou a puncochace tmavezelene vel.104 ;-)
    schhan@post.cz FB: Hana Konečná

39. Nejvíce se nám líbí :
    koalí růžové
    malinová pasta
    A aby jsme ladili ke kartáčku, tak
    cyklaménové punčošky 98

Martina Krhutová
    Nagrape@seznam.cz

OdpovědětVymazat
  40. Banánovou pastu dcerka ještě neměla, takže určitě tu banánovou, sada růžová a punčošky vel. 104 barva broskvová. Sleduji a SDÍLÍM na FB jako libuska.krizova a mailík mám marcrazy@centrum.cz

41. Nám by se moc hodila pasta banánová, kartáček zajíc a kelímek zajíc:) Punčocháčky šedé 86-92. (Tedy líbí se mi nejvíc zelené, ale tam nevidím správnou velikost.) Sleduji.. Krásný den! Klára Parkanová clairexyz@gmail.com

42. To je parádní soutěž! Jen chci říct, že ty plavky ti neskutečně sluší! Martin má doma krásnou ženskou ;-) A co se Indulony týče, tak potvrzuji, na malou jsem používala Weledu a Niveu a i SebaMed a nakonec se mi nejvíce osvědčila 'obyčejná' Indulona, takže už jedu jen na téhle vlně a ani to nikoho nezrujnuje :) Kdybych náhodou vyhrála, tak bych brala zajíčkový kelímek, jahodovou pastu a kartáček s medvědem a broskvové punčošky 12-24m. Jsem ráda, že se tu zmínily, chtěla jsem se na ně zeptat, vypadají parádně! Sdílím a kontakt je petra.spacilova(at)gmail.com

OdpovědětVymazat
  43. Pastu bych chtěla borůvkovou, kartáček i kelímek s koalou a punčochy zelené velikost 92/98. Sdílím na FB Monika Plonková a sledují IG monika_plonkova kontakt na mě je hamo@email.cz